sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Joulukortteja vol 3

Vielä viimeinen postaus, jonka myötä loppuu tämä ennenaikainen joulutykitys. Tällä kertaa kuvissa ei ole juurikaan kortteja, vaan esimerkkejä koristeista, joita olen joulukortteihin lykkinyt. Niinestä, paperinarusta, helmistä ja rautalangasta saa väännettyä aika vähälläkin vaivalla mun mielestä ihan kivannäköisiä pikkujuttuja :)

Tässä pohjana joku hassu Tiimarin rinkula.
Kuten myös tässä.

Toivottavasti löytyi jotain kivoja idiksiä ja toteutuskelpoisia juttuja. Kivoja joulukorttiaskarteluhetkiä!

6 kommenttia:

  1. muistan kun puhuttiin tästä blogista ennen sen perustamista ja sanoit haluavasi osoittaa, että askartelu on tosi helppoa ja vaivatonta eikä sitä varten tarvi hankkia paljon välineitä. halusin vaan sanoa, että mun mielestä oot onnistunut! tuun pian sun luo kylään ja sit voit esitellä mulle kaikkia näitä juttuja LIVENÄ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitos muru <3 Mä pistän aika usein ne heti eteenpäin, mut jos ei oo mitään tallella niin tehdään uusia... ;)

      Poista
  2. Tosi kiva joulukorttisetti tämä trio! Tosin lisää vaan omaa huonoa omaatuontoa, kun ei koskaan jaksa tehdä itse kortteja...

    Joskus kun olet Huhmarissa, tullaan Sannin kanssa käymään, Eija saa viihdyttää Sannia ja minä vaikka sitten askartelen paskartelen. Tuleehan siitä aina mukavalle tuulelle :)

    -E-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei siitä kannata huonoa omaatuntoa ottaa, kyllä se aina aika tiukkaa vääntöä on. En tekis, jos en nauttis siitä mahdollisuudesta et pääsee oikein luvan kanssa askartelemaan :P

      Jos sulla on vaikka jotain materiaalia, josta haluat tehdä joulukortteja niin voidaan keksii niistä sulle joku joulukorttimalli!

      Poista
    2. Mä sain yks joulu pukilta aika kivan setin askartelutarpeita, vaikka ne oli ehkä lähinnä skräppäykseen meinattu ;)

      -E-

      Poista
    3. Skräppäys, kortit... askartelua ku askartelua ;)

      Poista