sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Hyvää joulua sekä upeaa uutta vuotta 2014!


Toivottelen hyvät joulut ja uudet vuodet tällä kertaa ystäväni Saaran kortilla, sillä siinä piilee vissi totuus!


Oma intoni loppuu korteissa niiden tekemiseen, joten tekstinä on lähes poikkeuksetta vain ja ainoastaan "Hyvää joulua!" tai jokin muu lattea toivotus. Saara on kuitenkin toista maata.

Saara on muistanut mua merkkipäivinä ja jouluina muun muassa uudelleen sanoitetuilla musiikkikimaroilla (videoineen), "Pohjoinen Unioni – Suomi nousee risusta" -hankkeen "Intoa enemmän kuin taitoa" risuporo-projektilla ja aina niin mainioilla sekä osuvilla teksteillä ja sarjakuvilla!

Mainio oli kortti tänäkin vuonna, mutta olen jo kauan odottanut pääseväni laittamaan tämän kortin esille myös tänne blogiin :) Ja tämä(kin) tarina on tosi!


3 kommenttia:

  1. Buah... Oon mä ehkä vähän kehittynyt noista ajoista. Toivoakseni.

    VastaaPoista
  2. Näköjään ei ihan kommentointi onnistu multakaan, kun taaskaan ei näy mun vastaus! Hienohan tuo on ja tänä vuonna vieläkin hienompi! Oot taas vaan turhan itsekriittinen... Ja noi sun sarjikset on PARHAITA!

    Ja paljon onnea....! ;)

    VastaaPoista